DNEŠNÍ MENU:
Hlavní stránka Flash Hry Tůning Galerie Polstrovaná cela Zajímavé odkazy Credits kontakt: my.mail02, seznam cz Sebie@2012 |
Démon TuzingJak je venku hezké počasí, rádoby-řidiči vytlačí z garáží své přes zimu pečlivě opečovávané a TUNĚNÉ miláčky a s kouřovou clonou z rachotivých provrtaných výfuků se pomalu plíží do dáli. Nikdy se nepřestanu divit, jak hluboko dokážou někteří majitelé aut klesnout v ponižování svých "pokladů". Zdá se že, každý nepříliš vzdělaný nebo ne dost dospělý jedinec prostě jednoho dne vstane od své konzole/počítače, kde právě dohrál poslední hru ze série NFS, případně vypne video/DVD s posledním dílem Fast&Furious a s odhodlaným výrazem, který říká "Já chci taky TUNING!" vezme 200 korun a jde nakupovat do Tesca plastové blbiny.Cíl je jasný: aby to co nejvíc zaujalo a moc nestálo. Pokud například ještě nemáme auto, koupíme od souseda (tedy lacino) jeho ojetý vůz. Pokud má soused bohužel nový mercedes, objedeme mu ho klíčem a musíme se podívat po bazarech po vozu vhodném na úpravy. Cena je rozhodující, musí nám totiž zbýt na nový výfuk a křídlo, takže vezmeme třeba nejslabší, nejstarší, nejošklivější, ale hlavně nejlevnější auto, nejlépe nějakou nákupní tašku. Pokud koupíme trabanta, zbyde nám ještě na nějakou značkovou mikinu a možná i tubu gelu. Poté, co nás tatínek dotáhne svým vozem domů, začnou hromadné úpravy. Nejprve necháme u známého automechanika namontovat nový (rozuměj: použitý, z bazaru) TUNINGOVÝ výfuk, aby celá vesnice slyšela, když pojedeme ráno do fachy na stavbu, nebo aspoň pro podporu. Pokud je automechanik soudný člověk, bude se nám možná snažit namluvit, že by místo montáže výfuku radši vyměnil kapaliny a podíval se na tu díru v chladiči, případně vyvařil prorezlou karosérii a nechal opravit lak, ale protože nic podobného se v TUNINGshopu v naší oblíbené hře nemontovalo, tak nevíme o čem mluví a směle mu to rozmluvíme s tím, že mohl by nám potom mohl pomoci natřít brzdiče. Je to velké překvapení, ale vůbec nevypadají jako ty ve hře, a mechanik zase trousí něco o tom, že do aut se slabým motorem se dávají spíš bubny než kotouče, ale to už mu zase nerozumíme. Nakonec ho přemluvíme, aby nám namontoval tvrdší pružiny k tlumičům, protože auto pak bude in. Montáž i materiál samozřejmě zaplatíme až po výplatě. Pokud nemáme ani na výfuk z bazaru, vyrobíme u kamaráda vlastní. Nejprve uřízneme původní katalyzátor a tlumič a pak hned ke svodům navaříme rouru od kamen, kterou na konci přestříkneme stříbřenkou, aby vypadala jako chromová. Po cestě domů z autoservisu nebo od kamaráda už doslova cítíme, jak motor získal montáží výfuku k dobru alespoň padesát koní, protože teď krásně burácí, zatímco předtím jen tak nesměle brumlal. Ve spojení s tvrdým podvozkem je jasně cítit, že jedeme alespoň stovkou, protože předtím s sebou auto na kostkách tolik neházelo - škoda jen, že ten tachometr pořád ukazuje 30km/h, ale to je asi porucha. Navzdory výfuku auto pořád nevypadá dost drsně, proto na něj přiděláme několik dalších nezbytností:
A jak takové dílo dopadlo? Můžete se podívat na několik šperků , které jsem objevil na internetu i na ulici: |